Tuesday 4 June 2013

ADHA BEAUTY SKINCARE

Produk penjagaan kecantikan yang memang best dgn harga best jugak..Dah banyak terbukti keberkesanannya.. Apa tunggu lagi jom beli dgn saye..Yang penting original..Beli murah tapi xori, xgune jugak kang muke jadi len pulak..Jadi jom order dgn saye tanpa ragu2. :)

ADHA SET HIJAU 
RM 80 include postage SM/SS
RM 75 free postage

ADHA SET PINK
RM 80 include postage SM/SS
RM 75 free postage
ADHA SERUM VIT C , VIT E & COLLAGEN
RM 55 include postage SM/SS Free postage

NAK JIMAT?? BELI COMBO SET

ADHA SET HIJAU + SERUM Vit C, Vit E, Collagen
RM 130 include postage SM/SS
RM 120 free postage

ADHA SET PINK + SERUM Vit c, Vit e, Collagen
RM 130 include postage SM/SS
RM 120 free postage



KEGUNAAN:
• Melembabkan, memutihkan, dan mencerahkan kulit wajah.
• Membantu menghilangkan bintik-bintik hitam.
• Mencegah kemunculan jerawat.
• Menghilangkan garis halus dan melambatkan tanda-tanda penuaan awal.
• Mengecilkan liang roma.
• Membuang sel kulit mati dan mencegah pertumbuhan sel kulit mati

SETIAP SET MENGANDUNGI : Krim siang, krim malam dan sabun pencuci wajah

KANDUNGAN DIDALAM KRIM SIANG DAN MALAM

Malaleuca Alternifolia

Berfungsi sebagai bahan aktif untuk pengelupasan kulit secara semulajadi. Berfungsi sebagai agen anti bakteria dan acne. Untuk mengelakkan jerawat yang di sebabkan oleh bahan comedogenic. Mengeringkan jerawat dan menghilangkannya dari wajah.Bekerja sebagai antibiotik yang sebenar. mampu membunuh banyak bakteria dan virus.

Hammamelis virginiana

Berfungsi sebagai anti oksidan yang sebenar.Memiliki kesan menenangkan anti iritasidan anti inflamasi, dan mengurangkan luka bakar yang dirasakan atau kemerahan yang di sebabkan oleh exfoliating kesan / pengelupasan.untuk radang kulit dan mencegah infeksi.Membantu mengencangkan pembuluh yang lebar dan mengembalikannya ke struktur normal.Meredakan ketegangan mata, menghapuskan kerutan /eye back/ garis halus di sekitar mata

Ganoderma Lucidum

Sejenis keluarga cendawan, sering disebut sebagai "Raja Cendawan" (cendawan Lingzhi) sudah dikenal ribuan tahun lalu sebagai nutrisi terbaik untuk memperbaharui sel-sel di dalam tubuh dan boleh mencegah penuaan. 

INFO KRIM ADHA DAN SERUM ADHA

Krim siang dan malam ADHA

Bagi yang tidak pernah menjalani rawatan atau  memakai kosmetik yang lain, disarankan mengikuti Peraturan cara pakai untuk kulit sensitive (cara pemakaian ada di dalam bungkusan).Bagi yang telah menjalani rawatan atau memakai kosmetik berat yang lain, terlebih dahulu hendaklah meneutralkan kulit dengan cara pemakaian sabun wajah selama 3 hari tanpa menggunakan kosmetik yang lain untuk proses peneutralan berjaya. Setelah 3 hari, seterusnya memakai cream siang/malam 

Serum Vit C, Vit E & Collagen

Digunakan sebelum memakai cream siang atau cream malam (2 x sehari). Jarak antara penggunaan serum dengan cream 5 Minit atau bila merasakan serum sudah kering di wajah.CARA PEMAKAIAN :Titiskan 2-3 titis serum pada telapak tangan, kemudian usapkan pada kulit wajah yang berjerawat. Untuk pencegahan jerawat, serum dapat digunakan pada seluruh wajah.

INFO SABUN ADHA

Kandungan :-
mengandungi ekstrak ALGAE(Malaleuca Alternifolia, Hammamelis Virginiana, Ganoderma Lucidum),sari mentimun,madu & mengandungi sejenis mineral yg diperlukan tubuh utk membentuk Collagen yg berguna memerangi sel-sel kulit mati atau rusak..

Supaya sabun tidak cepat habis, disarankan untuk memotongnya  menjadi 6 bahagian. 

CARA- CARA PEMAKAIAN DAN PANTANG LARANG
  • Usaplah wajah dengan lembut  apabila menyapukan cream, jangan digosok-gosok semasa mencuci muka dengan sabun.
  • Tidak dibenarkan memakai apa-apa jenis make up kat muke,senang ckp biar je muke ni jadi "naked face"(2 minggu, nak lg better 1 bulan)
  • Elakkan muka dari cahaya matahari terlalu lama (selama tempoh 1 bulan)
  • Tidak berenang selama rawatan(1 bulan)
  •  Pada peringkat awal (1 minggu) jika kulit memerah dan terasa gatal adalah normal kerana kulit wajah sedang mengalami pengangkatan sel kulit mati.
  • Untuk Kulit sensitif, gunakan sabun terlebih dahulu selama 3 hari-7 hari untuk membersihkan. Seterusnya  gunakan krim siang selama 1 minggu. Setelah serasi, gunakan keseluruhan produk mengikut aturan.
  • Kulit berjerawat, bersihkan wajah dengan sabun lebih kerap. Bersihkan tangan jika ingin mencuci muka atau gunakan tisu lembut.


Berkenan di hati ??

Sila baca TERM & CONDITIONS terlebih dahulu sebelum ORDER .



Terima kasih :)




No comments:

Post a Comment